Ma­ri-Lee­na Tal­vi­tie vie­rai­li mu­seo­kes­kuk­sen mil­joo­natyö­maal­la – Uusi Tiima kertoo Oulun tarinan en­nen­nä­ke­mät­tö­mäl­lä tavalla

Poliitikon museoharjoittelu -kampanja toi ministeri Mari-Leena Talvitien rakenteilla olevaan Oulun uuteen museo- ja tiedekeskukseen.

Ministeri Mari-Leena Talvitie (vas.) pääsi museoharjoittelussa ideoimaan ja fasilitoimaan Oulun museon avajaisnäyttelyä Karoliina Autereen kanssa.
Ministeri Mari-Leena Talvitie (vas.) pääsi museoharjoittelussa ideoimaan ja fasilitoimaan Oulun museon avajaisnäyttelyä Karoliina Autereen kanssa.
Kuva: Tiina Wallin

Tiede- ja kulttuuriministeri Mari-Leena Talvitie aikoo tehdä parhaansa, jotta museoilta ei enää leikata.

– Jatkan museoiden kuten myös laajemmin kulttuurin puolustamista syksyn budjettineuvotteluissa, Talvitie takaa.

Talvitie vieraili rakenteilla olevassa Oulun uudessa museo- ja tiedekeskus Tiimassa keskiviikkona.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä