Ministeri Mari-Leena Talvitie (vas.) pääsi museoharjoittelussa ideoimaan ja fasilitoimaan Oulun museon avajaisnäyttelyä Karoliina Autereen kanssa.
Kuva: Tiina Wallin
Tiede- ja kulttuuriministeri Mari-Leena Talvitie aikoo tehdä parhaansa, jotta museoilta ei enää leikata.
– Jatkan museoiden kuten myös laajemmin kulttuurin puolustamista syksyn budjettineuvotteluissa, Talvitie takaa.
Talvitie vieraili rakenteilla olevassa Oulun uudessa museo- ja tiedekeskus Tiimassa keskiviikkona.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut