Lu­mi­kan­san odotus pal­kit­tiin, kun Ruka avasi las­ku­kau­den: "Aivan ihanaa"

Kun ensimmäisiä laskijoita alkaa vartin yli yhdeksän kertyä kohti Saaruan tuolihissiä, oululaiset Seppo Räisänen ja Juha Ranta tulivat toiseen suuntaan lumisten suksien kanssa.

–Noin kello 8.05 lähdettiin kiipeämään, Räisänen kertoi.

Kiipeämiseen neljän miehen koplalla meni vartti ja laskuun muutama minuutti. He kiipesivät kolmesti rinteen ylös ja laskivat alas.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä