Lipon Aino Kesti on ollut sisävuoroissa pitelemättömässä vireessä.
Kuva: Mikko Halvari
Naisten Ykköspesis
Lipon naisten kauden päämäärä on viimein käsillä, kun oululaisjoukkue kohtaa lauantaina Raksilassa Haminan Palloilijat Ykköspesiksen finaalien avausottelussa. Panoksesta sarjassa ei ole puutetta: voittaja nousee Superpesikseen.
Lipon pelinjohtaja Saku Alatalo kertoo, että oululaisryhmän lataus finaalikoitokseen on sujunut suunnitelmien mukaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut