Iiris Rautio löi sunnuntaina Lipolle yhden juoksun ja toi kolme.
Kuva: Jenni Kivimäki
Naisten Ykköspesis, 2. välierä, SiiPe–Lippo 1–2k. (4–2, 1–23, 1–1, 3–4). Lippo finaaliin voitoin 2–0.
Lipon ja SiiPe:n toisesta välieräkamppailusta muodostui mitä eriskummallisin koitos, jossa nähtiin kansallispelin hienoutta ja jaksopelin hirveyttä koko rahan edestä.
Avausjakson kotijoukkue voitti yhdellä harhaheitolla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut