Lippo eteni kol­man­nen kerran pe­räk­käin Yk­kös­pe­sik­sen fi­naa­lei­hin – "Nyt on meidän aika"

Iiris Rautio löi sunnuntaina Lipolle yhden juoksun ja toi kolme.
Iiris Rautio löi sunnuntaina Lipolle yhden juoksun ja toi kolme.
Kuva: Jenni Kivimäki

Naisten Ykköspesis, 2. välierä, SiiPe–Lippo 1–2k. (4–2, 1–23, 1–1, 3–4). Lippo finaaliin voitoin 2–0.

Lipon ja SiiPe:n toisesta välieräkamppailusta muodostui mitä eriskummallisin koitos, jossa nähtiin kansallispelin hienoutta ja jaksopelin hirveyttä koko rahan edestä.

Avausjakson kotijoukkue voitti yhdellä harhaheitolla.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä