Lipon naiset ava­si­vat vä­li­erät voi­tol­la – "Vas­tas­sa on huono kaa­ri­pe­li­jouk­kue"

Finaalipaikka saattaa ratketa jo sunnuntaina Siilinjärvellä.

Lippo on juhlinut Raksilassa huolella, sillä edellinen kotitappio on kesäkuulta. Sen jälkeen kotikentältä on irronnut pelkkiä 2–0-voittoja.
Lippo on juhlinut Raksilassa huolella, sillä edellinen kotitappio on kesäkuulta. Sen jälkeen kotikentältä on irronnut pelkkiä 2–0-voittoja.
Kuva: Jenni Kivimäki

Naisten Ykköspesiksen 1. välierä, Lippo–SiiPe 2–0 (3–2, 7–3)

Lippo käänsi alun tahmeudesta huolimatta välierien ensimmäisen osaottelun voitokseen kolean sateen piiskaamassa Raksilassa.

Vierasjoukkue SiiPe pelasi ulkona vaihtotilanteissa röyhkeän läheltä, mikä yllätti oululaiset ottelun alussa.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä