Lippo on juhlinut Raksilassa huolella, sillä edellinen kotitappio on kesäkuulta. Sen jälkeen kotikentältä on irronnut pelkkiä 2–0-voittoja.
Kuva: Jenni Kivimäki
Naisten Ykköspesiksen 1. välierä, Lippo–SiiPe 2–0 (3–2, 7–3)
Lippo käänsi alun tahmeudesta huolimatta välierien ensimmäisen osaottelun voitokseen kolean sateen piiskaamassa Raksilassa.
Vierasjoukkue SiiPe pelasi ulkona vaihtotilanteissa röyhkeän läheltä, mikä yllätti oululaiset ottelun alussa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut