Liigan toimitusjohtaja Mikko Pulkkinen (vas.) ja hallituksen puheenjohtaja Jyrki Seppä kertoivat suomalaisen kiekon tulevaisuuden suunnista myöhään torstai-iltana.
Kuva: Jussi Nukari / Lehtikuva
Kotimainen jääkiekkoliiga osoitti myöhään torstaina kykynsä tehdä kauaskantoisia päätöksiä. Kauan odotettu päätös uusia huippukiekkoilun sarjamalli syntyi liigaosakkaiden yhtiökokouksessa yli viiden tunnin väännön jälkeen.
Tuloksena Liiga pelataan ensi kauden siirtymäkauden jälkeen kaudella 2027–28 uudella 14 joukkueen A-liigalla ja sen alapuolella 10 joukkueen B-liigalla, Jääkiekon SM-Liiga Oy:n yhtiökokous päätti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut