Kesähelmi: Pe­rä­me­ren saa­ris­toon pääsee ke­sä­ret­kel­le ve­neel­lä

Onnettomuudet : Metsä Fibren Kemin bio­tuo­te­teh­taan työ­maal­la kuo­le­maan joh­ta­nut ta­pa­tur­ma

Tilaajille

Las­ku­tus­tie­to­jen muu­tok­ses­ta on koi­tu­nut on­gel­mia säh­kön­myyn­ti­yh­tiö Oomin asiak­kail­le – "Eri pan­keil­la on eri käy­tän­tö­jä"

Oomin laskutuksessa on ollut epäselvyyksiä.
Oomin laskutuksessa on ollut epäselvyyksiä.
Kuva: Pekka Peura

Viime huhtikuussa aloittaneen sähkönmyyntiyhtiö Oomi Energian laskutus on herättänyt osassa sen asiakkaista ihmettelyä. Eräs asiakas kertoo saaneensa yhtiön sähkölaskusta perintäkirjeen, joka seuraavalla viikolla peruttiin pahoitteluiden kera. Kalevalle on kerrottu myös vaikeuksista saada hoidettua yhtiön laskut e-laskuina ja suoramaksuina.

Laskutusepäselvyyksien selvittely yhtiön asiakaspalvelun kautta on voinut olla hankalaa palvelun ajoittaisen ruuhkautumisen vuoksi. Oomin nettisivuilla pahoiteltiin ruuhkatilannetta viimeksi kuluneella viikolla.