On maaliskuun puolivälin keskiviikkoilta ja lämpömittari näyttää lähes kuutta plusastetta. Onhan suojasäätä ollut kevättalvella ennenkin, mutta nyt maaliskuun alkupuoli on ollut Ilmatieteen laitoksen tilastojen valossa monin paikoin havaintohistorian lämpimin.
Eikä sääennusteessa näy olennaista kylmenemistä. Ilmatieteen laitoksen mukaan on todennäköistä, että tästä maaliskuusta muodostuu yksi mittaushistorian lämpimimmistä maaliskuista.
Erityisesti tilanne harmittaa, koska tämä on minun syyni.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut