Kun Kei­jo-pa­pu­kai­ja kar­ka­si, valp­paat raa­he­lai­set aut­toi­vat – "Pii­pit­ti kuin pik­ku­vau­va ja oli nöyrää poikaa"

Papukaija pääsi karkaamaan ovenraosta. Paikalliset ilmoittivat runsaasti havaintoja karanneesta linnusta ja työnantajat päästivät omistajapariskunnan etsimään lemmikkiään.

Kukkuu! Täällä sitä ollaan taas onnellisesti kotona ja kaikki on hyvin. Pauliina Mathlin ja Samu Kuusisto ovat kiitollisia kaikesta saamastaan avusta Keijon löytämiseksi.
Kukkuu! Täällä sitä ollaan taas onnellisesti kotona ja kaikki on hyvin. Pauliina Mathlin ja Samu Kuusisto ovat kiitollisia kaikesta saamastaan avusta Keijon löytämiseksi.
Kuva: Sari Jaatinen

Se kävi niin äkkiä. Pauliina Mathlin oli viemässä Keijo-papukaijaa takapihalle häkkiin. Perheen Onni-koira päätti säästää saranoita ja syöksyi yhtä aikaa ovesta ulos.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä