Kadonneet: Suun­nis­tus­ki­sa sai uuden kään­teen, kun Mu­hok­sen met­säs­tä löytyi Kel­los­ta ka­don­nut nainen

Peruskoulu: Ou­lu­lais­opet­ta­ja kertoo, mikä kä­si­työn ope­tuk­ses­sa meni pieleen

Video: Bussi ajoi tör­keäs­ti päin pu­nai­sia Kai­jon­har­jus­sa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Kos­ken­kor­va on per­jan­tai­pul­lo, Napue pu­hut­te­lee hi­fis­te­li­jöi­tä – pro­fes­so­ri Saila Sa­ra­nie­mi nostaa esiin on­nis­tu­nei­ta suo­ma­laisb­rän­de­jä, joista paras on jou­lu­puk­ki

Suomen ainoa brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaisi nähdä muidenkin suomalaisten tuotemerkkien menestyvän kansainvälisillä markkinoilla. Pyysimme Saraniemeä arvioimaan tunnettuja suomalaisia brändejä, ja tällaisina hän ne näki.

Brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaa riisua turhat myytit brändien ympäriltä. Suomalaisbrändien kansainvälinen menestyminen olisi tärkeää niin kansantaloudelle kuin suomalaisten itsetunnolle.
Brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi haluaa riisua turhat myytit brändien ympäriltä. Suomalaisbrändien kansainvälinen menestyminen olisi tärkeää niin kansantaloudelle kuin suomalaisten itsetunnolle.
Kuva: Pekka Peura

Tänäkin jouluna tuhansissa kodeissa on kohdattu Suomen tunnetuin brändi. Kyse on tietenkin Korvatunturilla asuvasta joulupukista, joka tunnetaan kaikkialla maailmassa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.