Tervolan ja Rovaniemen välillä nelostiellä tapahtui kolmen auton kolari lauantaina päivällä.
Hälytys onnettomuudesta Ossauskosken ja Petäjäskosken välille tuli hieman ennen puolta päivää lauantaina.
Pelastuslaitoksen mukaan kolarissa oli mukana kolme henkilöautoa ja neljä osallista. Yksi henkilö kuljetettiin jatkohoitoon onnettomuuspaikalta, ensihoito tarkasti muiden osallisten kunnon.
Ensivaiheessa tie suljettiin liikenteeltä, minkä jälkeen liikennettä ohjattiin tapahtumapaikan ohitse.