Ilves vei pisteet mukanaan lauantai-illan ottelusta.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Kärpät hävisi lauantaina Raksilassa Tampereen Ilvekselle. Tupsukorvien voittolukemat kirjattiin pelin jälkeen numeroin 2–1.
Kärppien maalista vastasi päätöserässä ylivoimalla osunut Samuel Jonsson.
Kolme nostoa pelistä:
Kannattajilta terveiset Kärppien hallitukselle
Kärppien penkin alle menneen kauden johdosta Raksilan kannattajakulmauksesta osoitetaan mieltä tämän tästä milloin pelaajille, milloin seurajohdolle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut