Pohjois-Pohjanmaan kokoomuksen puheenjohtaja Tomi Kaismo muistuttaa, että kokoomusryhmän jäseniä on ollut aktiivisesti mukana myös kansalaisaloitteen valmistelussa ja asian viestimisessä eduskunnan suuntaan.
Kuva: Teija Soini
Pohjois-Pohjanmaan kokoomuksen piirihallitus on hiljattain laatimassaan julkilausumassa vedonnut sosiaali- ja terveysvaliokuntaan sekä koko eduskuntaan Oulaskankaan perusterveydenhuollon ympärivuorokautisen päivystyksen säilyttämisen puolesta.
Kaleva kysyi Pohjois-Pohjanmaan kokoomuksen puheenjohtajalta Tomi Kaismolta, tarkoittaako julkilausuma sitä, että kokoomuspiiri velvoittaisi tai suosittaisi omia kansanedustajiaan äänestämään Oulaskankaan päivystyksen puolesta – riippumatta, mitä eduskunnalle annettava mietintö linjaa kansalaisaloitteesta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut