Kokoomuksen oululainen Pekka Simonen nousee uudeksi aluehallituksen jäseneksi.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Kokoomus, SDP ja vihreät ovat saaneet valmiiksi esityksensä Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen toimielinpaikoille.
Kokoomus esittää Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen aluehallitukseen oululaista Pekka Simosta ja tyrnäväläistä Maarit Matinollia.
Simosesta tulee aluehallituksen uusi jäsen, kun Matinolli jatkaa tehtävässä.
Simosesta tulee myös aluehallituksen toinen varapuheenjohtaja ja aluehallituksen alaisen henkilöstöjaoston jäsen.