Kiviharjunlenkki muuttuu autoliikenteen osalta yksisuuntaiseksi tieksi Kiviharjuntiellä tehtävien kaukolämmön runkolinjan rakennustöiden takia, tiedottaa Oulun Maa- ja Vesirakennus Oy.
Tiedotteen mukaan muutos toteutetaan ensi viikon tiistaina aamukuuden ja -kahdeksan välillä.
Tilapäiset järjestelyt ovat voimassa arviolta syyskuun loppuun saakka, ja ne vaikuttavat myös joukkoliikenteen kulkusuuntaan ja pysäkkeihin.
Runkolinjan rakennuttajana toimii Oulun Energia Oy. Päätoteuttajana on Oulun Maa- ja Vesirakennus Oy, joka vastaa myös tilapäisten liikennejärjestelyiden suunnittelusta ja toteutuksesta.