Ossi Meriläinen oli hyvässä lyönnissä puolivälieräavauksessa, mutta kotiutusyrityskerrat jäivät vähiin.
Kuva: Lassi Karvonen
Miesten Superpesis, 1. puolivälierä, ViVe–KeKi 2–1 (1–2, 3–2, 3–0)
Vimpelin Veto nappasi ensimmäisen kiinnityksen miesten Superpesiksen välieräpaikkaan kukistamalla Kempeleen Kirin supervuoroparin jälkeen.
Ratkaisijaksi nousi Vedon Elmeri Anttila, jonka unelmasivallus koppareiden väliin tuotti kunnarin ja kaksi tavallista.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut