Oma­ko­ti­ta­lo tu­hou­tui palossa Kemin Män­ty­läs­sä

Kemissä paloi tiistai-iltana omakotitalo Mäntylänkadulla. Palosta tuleva savu ei aiheuta enää vaaraa lähiseudun asukkaille.

Hälytys palosta Mäntylän kaupunginosaan tuli tiistai-iltana noin kello 17.50 aikaan, kun talossa olleet asukkaat havaitsivat palon. Asukkaat ehtivät poistua talosta.

Palamaan syttynyt omakotitalo on pelastuslaitoksen mukaan noin 150-neliöinen, ja se tuhoutuu palossa kokonaan. Sammutustyöt kestävät pitkälle iltaan.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä