Kemissä paloi tiistai-iltana omakotitalo Mäntylänkadulla. Palosta tuleva savu ei aiheuta enää vaaraa lähiseudun asukkaille.
Hälytys palosta Mäntylän kaupunginosaan tuli tiistai-iltana noin kello 17.50 aikaan, kun talossa olleet asukkaat havaitsivat palon. Asukkaat ehtivät poistua talosta.
Palamaan syttynyt omakotitalo on pelastuslaitoksen mukaan noin 150-neliöinen, ja se tuhoutuu palossa kokonaan. Sammutustyöt kestävät pitkälle iltaan.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut