Kemin kaupunginjohtaja Matti Ruotsalainen näkee parhaimmaksi vaihtoehdoksi nykyisessä taloustilanteessa kuntajakoselvityksen aloittamisen Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.
Kuva: Jussi Saarela
Kemin kaupunginjohtaja Matti Ruotsalainen ehdottaa ensi maanantaina kokoontuvalle kaupunginhallitukselle kuntajakoselvityksen aloittamista Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.
Sitä seuraavalla viikolla kuntajakoselvitys menee kaupunginvaltuuston käsiteltäväksi, mikäli hallitus sitä päättää sille esittää.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut