Kemi esittää kun­ta­lii­tos­ta Ke­min­maan ja Simon kesken

Meri-Lapissa on yritetty kolme kertaa liittää alueen kuntia yhteen. Edellinen yritys oli vuonna 2014 Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.

Kemin kaupunginjohtaja Matti Ruotsalainen näkee parhaimmaksi vaihtoehdoksi nykyisessä taloustilanteessa kuntajakoselvityksen aloittamisen Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.
Kemin kaupunginjohtaja Matti Ruotsalainen näkee parhaimmaksi vaihtoehdoksi nykyisessä taloustilanteessa kuntajakoselvityksen aloittamisen Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.
Kuva: Jussi Saarela

Kemin kaupunginjohtaja Matti Ruotsalainen ehdottaa ensi maanantaina kokoontuvalle kaupunginhallitukselle kuntajakoselvityksen aloittamista Kemin, Keminmaan ja Simon kesken.

Sitä seuraavalla viikolla kuntajakoselvitys menee kaupunginvaltuuston käsiteltäväksi, mikäli hallitus sitä päättää sille esittää.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä