"Keikka Qstoc­kin Oulu2026-la­val­la toi bän­dil­le us­kot­ta­vuut­ta" — ou­lu­lai­nen me­tal­co­re-yh­tye Lowhill vii­meis­te­li sink­ku­tri­lo­gian­sa

Radio Kalevan torstai-iltapäivissä tavataan ja kuunnellaan pohjoisuomalaista musiikkia ja artisteja. Tammikuun toisena vieraana tavattiin oululaisen metalcore-yhtye Lowhillin Teemu ja Sami Väntti.

Oulu

Oululainen metalcore-yhtye Lowhill rymäytti kesällä Oulun Linnasaaressa Qstockin Oulu2026-lavalla keikan, jossa hiki virtasi. Bändin laulaja Teemu Väntti kokeekin keikan tuoneen bändille lisää uskottavuutta, jota "mäkipojat" ovat lisänneet myös ahkeralla keikkailulla festaritunnelmien jälkeen.

Yhtye julkaisi tammikuun 15. päivä sinkkutrilogiansa päättävän Numb Visionin, jota käsiteltiin ja kuunneltiin laulaja Väntin ja basisti Sami Väntin toimessa Radio Kalevan paikallisen musan iltapäivässä. Haastattelun päätteeksi Sami joutuikin kovaan paikkaan, aiemman radiohaastattelunsa muistelun yhteydessä.

Kuuntele haastattelu alla olevasta playeristä. Toimittajana Ville Muikkula.

Paikallisen musan torstai: Lowhill (16.1.2025)
Tekijä: Ville Muikkula
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä