Oululainen metalcore-yhtye Lowhill rymäytti kesällä Oulun Linnasaaressa Qstockin Oulu2026-lavalla keikan, jossa hiki virtasi. Bändin laulaja Teemu Väntti kokeekin keikan tuoneen bändille lisää uskottavuutta, jota "mäkipojat" ovat lisänneet myös ahkeralla keikkailulla festaritunnelmien jälkeen.
Yhtye julkaisi tammikuun 15. päivä sinkkutrilogiansa päättävän Numb Visionin, jota käsiteltiin ja kuunneltiin laulaja Väntin ja basisti Sami Väntin toimessa Radio Kalevan paikallisen musan iltapäivässä. Haastattelun päätteeksi Sami joutuikin kovaan paikkaan, aiemman radiohaastattelunsa muistelun yhteydessä.
Kuuntele haastattelu alla olevasta playeristä. Toimittajana Ville Muikkula.