Hellejakso aiheutti Isokadun Lidlin kylmälaitteiden rikkoutumisen. Perjantaiyönä laitteet saatiin korjattua, ja iltapäivällä hyllyjä täytettiin.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Helteet ovat laittaneet Oulun alueen kauppojen kylmälaitteet koville.
Kaupoissa asioineet ovat saattaneet huomata, että kylmähyllyjä on tyhjillään. Esimerkiksi Oulun keskustan Isokadun Lidlissä on tällä viikolla ollut häiriöitä kylmälaitteiden kanssa.
Lidlin myyntipäällikkö Satu Heikkilä kertoo sähköpostitse, että Isokadun Lidlissä on tällä viikolla ollut poissa käytöstä osa kylmähyllyistä ja yksi pakkashylly.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut