Pääkirjoitus: Suomen side Ruot­siin vah­vem­pi ja ta­sa-ar­voi­sem­pi kuin yli 200 vuo­teen, on jo aika unohtaa komp­lek­sit

Suurpetokeskus: Tuore tar­kas­tus kertoo useista puut­teis­ta Kuu­sa­mon suur­pe­to­kes­kuk­ses­sa

Mainos: Juuret kas­va­vat tie­dos­ta. Tutustu Ka­le­vaan 1kk 1 €. Tilaa tästä.

Tilaajille

HS: Ouran sor­muk­sis­sa on toi­mi­tus­vai­keuk­sia, eivätkä asiak­kaat saa yh­teyt­tä asia­kas­pal­ve­luun – myös yhtiön viime vuoden ti­lin­pää­tös on vielä toi­mit­ta­mat­ta

Ouran hyvinvointisormuksesta julkaistiin tänä vuonna kolmas versio. Arkistokuva.
Ouran hyvinvointisormuksesta julkaistiin tänä vuonna kolmas versio. Arkistokuva.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Oululaislähtöisen älysormusyhtiö Ouran asiakaspalvelussa ja tuotteiden toimittamisessa on ollut ongelmia, mikä on kirvoittanut runsaasti kitkerää palautetta. Asiasta uutisoi Helsingin Sanomat.

Helsingin Sanomien mukaan yhtiöllä on ollut ongelmia kolmannen älysormusversion toimittamisessa. Oura esitteli uuden älysormuksensa lokakuun lopussa.