Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubb vihki Nokian uudet tilat leikkaamalla nauhan.
Kuva: Esko Jamsa
Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubb vihki Oulun Nokian uuden kampuksen käyttöön perjantaina 5. syyskuuta juhlallisin menoin.
Nokian Oulun yksikön johtaja Jarkko Pyykkönen kertoi Kalevalle, että presidentti Stubb leikkasi avajaisissa nauhan samoilla saksilla, joilla presidentti Urho Kekkonen leikkasi nauhan Pohjolan Kaapelin tehtaan avajaisissa Oulussa vuonna 1978.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut