His­to­rial­li­nen hetki Ou­lus­sa: Stubb vihki Nokian uuden kam­puk­sen sa­moil­la sak­sil­la kuin Kek­ko­nen vuonna 1978

Nokian uusi kampus vihittiin käyttöön perjantaina 5. syyskuuta.

Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubb vihki Nokian uudet tilat leikkaamalla nauhan.
Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubb vihki Nokian uudet tilat leikkaamalla nauhan.
Kuva: Esko Jamsa

Suomen tasavallan presidentti Alexander Stubb vihki Oulun Nokian uuden kampuksen käyttöön perjantaina 5. syyskuuta juhlallisin menoin.

Nokian Oulun yksikön johtaja Jarkko Pyykkönen kertoi Kalevalle, että presidentti Stubb leikkasi avajaisissa nauhan samoilla saksilla, joilla presidentti Urho Kekkonen leikkasi nauhan Pohjolan Kaapelin tehtaan avajaisissa Oulussa vuonna 1978.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä