Ismo Ikonen toivoo, että bensan hinta ei enempää nousisi. Hinnan nousu ei kovin paljon huoleta, kun ajoja tulee hänellä melko vähän. – Mutta kyllä hinta saisi olla sitä, mitä se oli kymmenen vuotta sitten, hän tuumii.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Polttoaineiden hinta on ollut jonkun verran noususuunnassa meneillään olevien lakkojen aikana.