Kärpät voitti Ilveksen maalein 3–2 jääkiekkoliigan puolivälieräsarjan ottelussa Raksilassa perjantai-iltana. Voitto oli Kärpille tärkeä, sillä samalla se tasoitti ottelusarjan lukemiin 2–2.
Kärpät taisteli puolivälieräsarjan tasoihin Raksilassa – katso kuvia
8 kuvaa
|
Päivitetty: