Merikosken koulun entiseen rakennukseen on murtauduttu ja tekijä pääsi käsiksi arkaluontoisiin tietoihin, kerrottiin Oulun kaupungin tiedotteessa eilen.
Poliisin tiedotuspäällikkö Tero Väyrynen kertoo, että murto on tapahtunut 23. syyskuuta – 29. syyskuuta välisenä aikana.
– Siellä on murrettu auki tietoturvalaatikko. Eli ilmeisesti semmoinen jäteastiaa vastaava sininen, lukittava laatikko mihin laitetaan hävitykseen menevää paperia.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut