Nyt kun Suomessa on vakuututtu, että kadut tukkimalla ja leiriytymällä kadulle liikennettä häiritsemään, ilmasto pelastuu ja hiilinielut lisääntyvät, niin päätin tehdä ihan oman elokapinan.
Hoidin perinteisellä tavalla neljä vuotta peltoon istutettuja kuusen taimia. Kaksi tai kolme kertaa kesässä etsin taimet horsmien, vatukon ja ohdakkeiden seasta ja tallasin ympäristön tai niitin viikatteella.