Miksi näin varhain ajetaan läpi digitaalisuutta, kun sen aika olisi mielestäni vasta noin 30 vuoden päästä? Osaan itse käyttää digilaitteita, vaikka olen jo noin 72-vuotias, kun olen aikuisiässä käynyt jonkin verran kouluja.
Hoetaan, että kyllä joku auttaa, sukulaiset ynnä muut. Jos näitä auttajia ei kerta kaikkiaan ole, niin sormi menee suuhun.