Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Di­gi­loi­kan aika ei ole vielä – kaikki ikä­ih­mi­set eivät kykene di­gi­taa­li­ses­sa maail­mas­sa toi­mi­maan

Miksi näin varhain ajetaan läpi digitaalisuutta, kun sen aika olisi mielestäni vasta noin 30 vuoden päästä? Osaan itse käyttää digilaitteita, vaikka olen jo noin 72-vuotias, kun olen aikuisiässä käynyt jonkin verran kouluja.

Hoetaan, että kyllä joku auttaa, sukulaiset ynnä muut. Jos näitä auttajia ei kerta kaikkiaan ole, niin sormi menee suuhun.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa