Demarit päätyi ja­ka­maan Oulun yh­dys­kun­ta­lau­ta­kun­nan pu­heen­joh­ta­juu­den – Heis­ka­nen aloit­taa, Me­ri­läi­nen jatkaa

Joni Meriläinen ja Miina-Anniina Heiskanen tuulettivat villisti SDP:n vaalimenestystä kevään tuplavaaleissa. Heiskanen ja Meriläinen jakavat demareiden saaman yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajuuden.
Joni Meriläinen ja Miina-Anniina Heiskanen tuulettivat villisti SDP:n vaalimenestystä kevään tuplavaaleissa. Heiskanen ja Meriläinen jakavat demareiden saaman yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajuuden.
Kuva: Teija Soini

Kannatustaan viidellä paikalla kevään kuntavaaleissa Oulussa nostanut SDP sai vaalimenestyksen myötä itselleen yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajan paikan.

Oulun Sosialidemokraattinen Työväenyhdistys päätti jäsenkokouksessaan keskiviikkona 28. toukokuuta, että lautakunnan puheenjohtajuus jaetaan Miina-Anniina Heiskasen ja Joni Meriläisen kanssa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä