Joni Meriläinen ja Miina-Anniina Heiskanen tuulettivat villisti SDP:n vaalimenestystä kevään tuplavaaleissa. Heiskanen ja Meriläinen jakavat demareiden saaman yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajuuden.
Kuva: Teija Soini
Kannatustaan viidellä paikalla kevään kuntavaaleissa Oulussa nostanut SDP sai vaalimenestyksen myötä itselleen yhdyskuntalautakunnan puheenjohtajan paikan.
Oulun Sosialidemokraattinen Työväenyhdistys päätti jäsenkokouksessaan keskiviikkona 28. toukokuuta, että lautakunnan puheenjohtajuus jaetaan Miina-Anniina Heiskasen ja Joni Meriläisen kanssa.