Oulun Pateniemessä murtauduttiin asuntoon tiistain vastaisena yönä kolmen aikaan.
Varas vei asunnosta pihassa olleen auton avaimet ja lähti liikkeelle asukkaan autolla. Pelkkä auto ei kuitenkaan riittänyt, sillä murtautuja palasi paikalle vielä jalan ja meni asuntoon uudemman kerran.
Oulun poliisin viestintäpäällikkö Tero Väyrynen kertoo, että asunnossa oli tapahtumahetkellä paikalla asukas.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut