Ajokeli on nyt Poh­jois-Poh­jan­maal­la huono, pelti kolisee teillä

Liikennekeskus Fintraffic tiedotti perjantai-iltana, että ajokeli on nyt Pohjois-Pohjanmaalla huono.

– Ajokeli on monin paikoin huono liukkaiden tienpintojen vuoksi.

Liukkaus näkyy myös liikenneonnettomuuksissa, sillä peltikolareita ja ulosajoja on sattunut maakunnassa ainakin Oulussa, Haapajärvellä, Ylivieskassa ja Sievissä.

Ilmoita asiavirheestä