X
Oulun yliopisto jättää viestipalvelu X:n – "Alustan luonne on muuttunut arvaamattomaksi"

Oulun yli­opis­to jättää vies­ti­pal­ve­lu X:n – "A­lus­tan luonne on muut­tu­nut ar­vaa­mat­to­mak­si"

22
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Hyvä paha X – eikö tör­ky­pu­het­ta vastaan pitäisi tais­tel­la siellä, missä sitä vil­jel­lään?

2
Median paikka ei ole enää X:ssä
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Median paikka ei ole enää X:ssä

11