Tavarat
Ostamisen ilo, onko sitä? "Toivottavasti olen oppinut ostamaan vähemmän, ja saan ilon aiheita ennemmin hyväntekeväisyydestä"
Kolumni

Os­ta­mi­sen ilo, onko sitä? "Toi­vot­ta­vas­ti olen oppinut os­ta­maan vä­hem­män, ja saan ilon aiheita en­nem­min hy­vän­te­ke­väi­syy­des­tä"

2