Optimismi
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Onko järkeä olla op­ti­mis­ti?

Optimisti näkee tehtävää vaikeudessa: "Voisimme nimetä alkaneen vuoden optimismin vuodeksi, viime vuosi kun oli koronavuosi"
Kolumni

Op­ti­mis­ti näkee teh­tä­vää vai­keu­des­sa: "Voi­sim­me nimetä al­ka­neen vuoden op­ti­mis­min vuo­dek­si, viime vuosi kun oli ko­ro­na­vuo­si"