AC Oulun pää­omis­ta­ja Tomi Kaismo kertoo re­hel­li­ses­ti seuran ny­kyi­sis­tä ja tu­le­vis­ta mil­joo­na­tap­piois­ta – "S­ta­dion hel­pot­tai­si ti­lan­net­ta aivan hir­vit­tä­väs­ti"

Pelaajamyyntien ansiosta AC Oulu on pitkälti pääsemässä veloistaan pois.

AC Oulun pääomistaja Tomi Kaismo on satsannut seuran toimintaan useita miljoonia euroja OTC-sijoitus Oy:n kautta. Kaismo odottaa koko ajan, että stadionhanke nytkähtäisi eteenpäin.
AC Oulun pääomistaja Tomi Kaismo on satsannut seuran toimintaan useita miljoonia euroja OTC-sijoitus Oy:n kautta. Kaismo odottaa koko ajan, että stadionhanke nytkähtäisi eteenpäin.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Olosuhteista tämä alkaa ja olosuhteisiin myös päättyy, sillä ulkona on vihreän nurmen sijasta yhä likaista lunta siellä täällä. Olosuhteet myös osin määrittävät tämän jutun sisältöä eli taloutta.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä