-

Anton on vuoden po­si­tii­vi­sin

14-vuotias Anton Häkkinen julistettiin perjantai-iltana Vuoden positiivisimmaksi oululaiseksi. Häkkinen uskoo, että kaikki lähtee asenteesta ja siitä, että tekee arjessa hyviä valintoja.

14-vuotias Anton Häkkinen julistettiin perjantai-iltana Vuoden positiivisimmaksi oululaiseksi. Häkkinen uskoo, että kaikki lähtee asenteesta ja siitä, että tekee arjessa hyviä valintoja.

Isä oli levitellyt jalkapalloja sinne tänne. Jospa poika sillä lailla kiinnostuisi pelaamisesta.

Mutta Anton Häkkinen kierteli pallot niin, ettei vahingossakaan osunut yhteenkään.

Sen sijaan itsenäisyyspäivänä 2015 Linnan juhlista lähetetty konsertti teki oululaiseen pikkupoikaan niin lähtemättömän vaikutuksen, että se muutti koko elämän. Veteraanit esittivät televisiossa Veteraanin iltahuudon.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä