100 000:s asiakas ajoi Ki­vi­sy­dä­meen maa­nan­tai­aa­mu­na - yl­lä­tet­tiin kuk­ka­pus­kal­la

Lokakuun alussa avattu Kivisydän saavutti 100 000:n asiakaskäynnin merkkipaalun maanantaina.

Lokakuun alussa avattu Kivisydän saavutti 100 000:n asiakaskäynnin merkkipaalun maanantaina. Oulun Pysäköinti Oy:n toimitusjohtaja Jouni Anttila (oik.) ojensi palkintokuoren Vesa Heikkiselle, joka kävi Kivisydämessä ensimmäistä kertaa. Heikkinen kehui Kivivisydämen valoisuutta ja pysäköinnin helppoutta.
Lokakuun alussa avattu Kivisydän saavutti 100 000:n asiakaskäynnin merkkipaalun maanantaina.
Lokakuun alussa avattu Kivisydän saavutti 100 000:n asiakaskäynnin merkkipaalun maanantaina.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Lokakuun alussa avattu Kivisydän saavutti 100 000:n asiakaskäynnin merkkipaalun, kun kempeleläinen Vesa Heikkinen ajoi Kivisydämeen maanantaiaamuna kello 9.17.

Heikkistä olivat puomialueella vastassa Oulun Pysäköinti Oy:n edustajat, jotka kukittivat ensimmäistä kertaa Kivisydämeen parkkeeranneen miehen.

Oulun Pysäköinti Oy:n toimitusjohtaja Jouni Anttila ojensi Heikkiselle kukkapuskan ja palkintokuoren. Heikkinen kehui Kivivisydämen valoisuutta ja pysäköinnin helppoutta.

Anttilan mukaan sadantuhannen asiakkaan rajan rikkoutuminen reilussa kahdessa kuukaudessa on vahva viesti siitä, että ihmiset ovat ottaneet Kivisydämen  pysäköintipaikakseen keskustassa asioidessaan.

Alkuviikkojen ilmaiskampanjointien jälkeen Kivisydämen asiakasmäärät ovat tasaantuneet arkipäivien osalta reiluun tuhanteen pysäköintitapahtumaan päivässä.
Vilkkaimmat päivät ovat olleet perjantait ja lauantait.