Kaleva uutisoi elokuun lopulla, että oululaisravintola Zivagoa on haettu konkurssiin.
Konkurssihakemuksen taustalla oli rästissä olleet 19 000 euron työeläkemaksut ja hakija oli Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen.
Konkurssihakemuksen jälkeen Zivago jätti yrityssaneeraushakemuksen.
Yritys pääsi saneeraukseen. Zivago kertoi tänään Facebookissa, että asia on hoidettu asianmukaisesti ja ravintolan toiminta jatkuu normaalisti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut