Tilaajille

Yrit­tä­jät pu­hal­ta­vat Oulussa yh­teis­hen­keä Tut­tu-mer­kin avulla: "K­ri­tee­ri­nä on se, että yri­tyk­sen on oltava vä­hin­tään 50 pro­sent­tia ou­lu­lai­so­mis­tuk­ses­sa"

"Tuttu yrittäjä" nostaa näkyviin paikkakunnan omat tekijät. Business Oulu tukee kaksivuotista kampanjaa. Oulun Yrittäjien ja kumppanien tavoitteena on lisätä myös yritysten välistä yhteistyötä.

Auli Lukkarila ja Risto Huovinen Oulun Yrittäjistä odottavat, että paikallisuutta ajava tuttu-sydänmerkki alkaa näkyä kevään myötä yhä useammassa oululaisyrityksessä.
Auli Lukkarila ja Risto Huovinen Oulun Yrittäjistä odottavat, että paikallisuutta ajava tuttu-sydänmerkki alkaa näkyä kevään myötä yhä useammassa oululaisyrityksessä.
Kuva: Linnea Ohtamaa

Oulun Yrittäjät ry. on polkaissut jalalle Tuttu yrittäjä -projektin. Tavoitteena on kampanjoida lähiyrittäjyyttä monin tavoin keväästä alkaen.

– Tämä on varmaan suurin yksittäinen ponnistus koko yhdistyksen historian aikana, kertoo yrittäjäkampanjaa koordinoiva varapuheenjohtaja, yrittäjä Auli Lukkarila.