Jarmo Pienimäki aloitti Ylitornion kunnanjohtajana vuonna 2024.
Kuva: Anssi Jokiranta
Ylitornion kunnanjohtaja Jarmo Pienimäkeä syytetään törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä. Asia selviää Lapin Kansan hankkimista asiakirjoista.
Syyttäjä on nostanut syytteet Ähtärin kaupungin kahdeksaa luottamushenkilöä vastaan ensisijaisesti virka-aseman väärinkäyttämisestä ja yhtä viranhaltijaa vastaan ensisijaisesti törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä.
Epäillyt rikokset on tehty aikavälillä 17.12.2018–30.3.2020
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut