Lassi Etelätalon keihäsura on ohi.
Kuva: Antti Aimo-Koivisto / Lehtikuva
Lassi Etelätalon kunniakas ura keihäänheittäjänä päättyi kitkerällä tavalla Tokion kansallisstadionilla, kun lajin suomalaiskonkari karsiutui MM-kilpailujen karsinnassa Tokiossa.
Kylkivamman takia vasta elokuussa kisoihin palannut Etelätalo taisteli karsinnan A-ryhmässä tuloksen 81,33, mutta se ei finaalipaikkaan hiostavassa illassa riittänyt. Miesten keihäskarsinnan taso nousi hurjan kovaksi jo A-ryhmässä, ja Etelätalo oli ryhmän kymmenes.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut