Vuoden po­si­tii­vi­sin­ta ou­lu­lais­ta voi nyt ää­nes­tää

Vuoden positiivisin oululainen -äänestys on käynnistynyt. Tunnustuksen jakaa vuosittain Oulun Tervaporvareiden Nuorkauppakamari.

Finalisteja on kymmenen. Tänä vuonna he ovat Minna Haapalainen, Mira Kontio, Zhang Yi, Asko Mäkäräinen, Ansku Tornberg, Juha Hänninen, Anton Häkkinen, Harri Hattara, Simo Tolonen ja Tomi Kaismo.

Lopullisen valinnan tekee raati, joka kuulee yleisöäänestyksen tulosta.

Palkinto jaetaan Valkean joulunavauksessa 14. marraskuuta. Kyseessä on 14. kerta, kun vuoden positiivisin oululainen valitaan.

Viime vuonna tunnustuksen sai Kontinkankaan hyvinvointikeskuksen aulaisäntä Arto Holappa. Hänen lisäkseen raadissa ovat Mika Lähteenmäki ChocoSomniasta, Harriet Urponen Oulun kaupungilta, Samu Forsblom Oulu 2026 -organisaatiosta, Pietari Meriläinen Pohjois-Suomen Lukiolaisista sekä Jenna Enbuska Oulun Tervaporvarien Nuorkauppakamarista.

Katso ehdokkaiden esittely ja äänestä
Kuka on vuoden positiivisin oululainen?
Arto Holappa on viime Vuoden positiivisin oululainen -palkinnon voittaja.
Arto Holappa on viime Vuoden positiivisin oululainen -palkinnon voittaja.
Kuva: Oulun Tervaporvareiden Nuorkauppakamari
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä