Tilaajille

Verk­ko­kau­pas­sa halpa hinta ei riitä – hidas ta­lous­kas­vu ja ku­lu­tus­kriit­ti­syys en­na­koi­vat hyvää me­nes­tys­tä suo­ma­lais­yri­tyk­sil­le

Kuluttamisen eriytyminen näkyy ja vaikuttaa myös verkkokaupassa. Osa kuluttajista on valmis maksamaan tuotteen laadusta ja eettisyydestä. Samaan aikaan osa shoppailee halpojen hintojen perässä. Suomalaisten verkkokauppojen menestys perustuu aivan muuhun kuin hintatasoon.

Business Finlandin ohjelmajohtaja Aija Kalander käyttää myös itse verkkokauppoja. Viimeksi hän tilasi netistä hiihtovaatteita.
Business Finlandin ohjelmajohtaja Aija Kalander käyttää myös itse verkkokauppoja. Viimeksi hän tilasi netistä hiihtovaatteita.
Kuva: Kalle Parkkinen

Aija Kalander on juuri hakenut kaksi pakettia lähipostistaan. Hyvät hiihtokelit ovat saaneet yrityksille kansainvälistymis- ja rahoituspalveluita tarjoavan Business Finlandin ohjelmajohtajan tilaamaan uusia hiihtovaatteita. Yksi paketti tulee lapsenlapselle.

Kalander elää todeksi oman työnsä ydintä.