Kolumni

Vanhuus ei tule yksin, eikä kyllä huo­maa­mat­ta

Otsikon sanoma oikeastaan konkretisoituu siinä vaiheessa, kun ensimmäisiä kertoja mieleen tulee se, että ehkä sitä muutaman vuoden päästä voisi päästä eläkkeellekin.

Siis elleivät tuolla Helsinki-nimisessä syrjäkylässä yht'äkkiä huomaa, että sitähän voisi vielä muutaman vuoden jatkaa työelämässä nykyaikaisen terveydenhuollon tuella. Tai siis jos kalmo ei ehdi ensin apajalle. Lähtökohta toki luonnollisesti on, että ei ehdi, mutta kuka sen etukäteen tietää.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa