Urho Kek­ko­sen kan­sal­lis­puis­ton vat­sa­tau­ti­ti­lan­ne rau­hoit­tu­nut – Met­sä­hal­li­tuk­sen tietoon ei ole tullut viik­koon uusia ta­pauk­sia

Urho Kekkosen kansallispuistossa voi taas retkillä huoletta. Kuva Kiilopäältä.
Urho Kekkosen kansallispuistossa voi taas retkillä huoletta. Kuva Kiilopäältä.
Kuva: Jyri Salonen

Vatsatautitilanne on rauhoittunut Urho Kekkosen kansallispuistossa. Metsähallituksen Luontopalveluiden tietoon ei ole tullut viikkoon uusia vatsatautitapauksia.

Metsähallituksen mukaan puistoon voi taas tehdä yön yli kestäviä vaelluksia. Myös Kalottireitillä ja Kevolla voi kulkea normaalisti, sillä uusia vatsatautitapauksia ei ole ilmaantunut.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä