Tyr­nä­vän Tem­pauk­sen tais­te­lu päättyi pet­ty­myk­seen – "­Tun­tuu, että kausi jäi vähän kesken"

Tyrnävän Tempaus kärsi tiukan tappion PesäKuulalle Ykköspesiksen puolivälierissä. Arkistokuva.
Tyrnävän Tempaus kärsi tiukan tappion PesäKuulalle Ykköspesiksen puolivälierissä. Arkistokuva.
Kuva: Mikko Halvari

Naisten Ykköspesis, PesäKuula–TyTe 1–0 (2–1, 0–0)

Tyrnävän Tempauksen kausi naisten Ykköspesiksessä tuli päätökseensä, kun se hävisi kolmannen ja ratkaisevan puolivälieräottelunsa Jokilaakson PesäKuulan vieraana.

Ylivieskalaisjoukkueen 1–0-voittoon päättyneessä ottelussa tehtiin vain kolme juoksua.

Vahvasti aloittanut TyTe siirtyi avausjakson ensimmäisellä lyöntivuorollaan johtoon Iida Komulaisen kotiutettua Emma Korhosen.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä