Tyrnävän Tempaus kärsi tiukan tappion PesäKuulalle Ykköspesiksen puolivälierissä. Arkistokuva.
Kuva: Mikko Halvari
Naisten Ykköspesis, PesäKuula–TyTe 1–0 (2–1, 0–0)
Tyrnävän Tempauksen kausi naisten Ykköspesiksessä tuli päätökseensä, kun se hävisi kolmannen ja ratkaisevan puolivälieräottelunsa Jokilaakson PesäKuulan vieraana.
Ylivieskalaisjoukkueen 1–0-voittoon päättyneessä ottelussa tehtiin vain kolme juoksua.
Vahvasti aloittanut TyTe siirtyi avausjakson ensimmäisellä lyöntivuorollaan johtoon Iida Komulaisen kotiutettua Emma Korhosen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut