Päättäjillä on kova paikka nyt kun päättävät työttömyysputken eli eläkeputken poistamisesta. Tämä kohdistuu niihin, jotka ovat poliittisesti aktiivisia, näillä ihmisillä on kova työura takana ja ovat olleet nostamassa Suomea lamasta. Nämä ihmiset varmasti tuntevat itsensä petetyiksi, koska ovat antaneet yhteiskunnalle paljon, ja nyt joutuvat taas petetyiksi.
En ymmärrä, että miten se lisäisi työpaikkoja, jos putki poistetaan.