Tanskan prinssi Joachim on päässyt pois sai­raa­las­ta ai­vo­ve­ri­tulp­pa­leik­kauk­sen jälkeen

Tanskan prinssi Joachim on päässyt sairaalahoidosta pois, kertoo Tanskan hovi. 51-vuotias Joachim kotiutettiin maanantai-iltana Ranskan Toulousessa, missä hänelle tehtiin leikkaus reilu viikko sitten.

Hovin mukaan prinssin vointi on nyt hyvä.

Kuningatar Margareetan nuorempi poika joutui toissa viikon perjantaina sairaalahoitoon, ja hänet lähetettiin välittömästi leikkaukseen. Hovi kertoi seuraavana päivänä leikkauksen onnistuneen ja tiedotti viikko sitten, että prinssin tila on vakaa.

Prinssi jatkaa toipumistaan kuningasperheen linnassa Cayx'ssa Etelä-Ranskassa.

Joachim on Tanskan kruunun perimysjärjestyksessä kuudentena vanhemman veljensä kruununprinssi Frederikin ja tämän lapsien jälkeen.

Lue myös: Tanskan prinssi Joachim joutui sai­raa­laan ai­vo­ve­ri­tul­pan vuoksi Rans­kas­sa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä