Oulun Toripolliisia käytettiin luvatta automainoksessa. Nyt asiaa pahoitellaan tarjoamalla kahvit. Arkistokuva.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Toripolliisi ja Skoda ovat lyöneet kättä päälle tekijänoikeusselkkauksen jälkeen. Skodan maahantuoja Helkama-Auto järjestää tiistaina Oulun torilla markkinointitapahtuman, jossa Toripolliisilla tarjotaan sovinnon merkiksi torikävijöille kahvit.
Tempauksen taustalla on Skodan tekoälyllä tehty mainos, jossa uuden sähköautomallin mainoksessa näytettiin Toripolliisi-patsasta kysymättä lupaa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut