Tilaajille

Ruoan verk­ko­kaup­po­jen ko­tiin­kul­je­tus­pal­ve­lui­den kysyntä on kas­va­nut viime viik­koi­na ruuh­kak­si asti – Keskon verk­ko­kau­pan myyn­ti­joh­ta­ja: "Ta­val­li­sen kuu­kau­den ti­laus­mää­rä on tullut vii­kos­sa"

Ruoan verkkokaupan käyttö on vilkastunut myös Oulussa sekä nouto- että kotiinkuljetuspalveluiden osalta koronan myötä.

Ruoan verkkokaupan nouto- ja kotiinkuljetuspalveluiden kysynnän kasvu on pitänyt myös Citymarket Kaakkurin väen kiireisenä. Kauppias Roope Kontturi kerää asiakkaalle ostoksia.
Ruoan verkkokaupan nouto- ja kotiinkuljetuspalveluiden kysynnän kasvu on pitänyt myös Citymarket Kaakkurin väen kiireisenä. Kauppias Roope Kontturi kerää asiakkaalle ostoksia.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen

Ruoan verkkokaupan käyttö on vilkastunut myös Oulussa sekä nouto- että kotiinkuljetuspalveluiden osalta koronan myötä. Verkkokaupat yrittävät vastata kasvavaan kysyntään, mutta ruuhkilta ei erityisesti kotiinkuljetuksissa ole vältytty.

Onko Keskon ruoan verkkokauppa ruuhkautunut Oulussa, verkkokaupan myyntijohtaja Antti Rajala?

– Yleisellä tasolla varsinkin isoissa kaupungeissa on suhteellisen ruuhkaista, mutta siinä on aluekohtaisia eroja. Oulun seudulla on monta verkkokauppaa. Ainakin Kaakkurin ja Ruskon Citymarketien kotiinkuljetuspalvelut ovat ruuhkautuneet, mutta K-supermarketien tilanne on parempi.